lauantai 4. helmikuuta 2012

25 asiaa minusta.

  1. Täytän elokuussa 23 vuotta, eli nyt olen 22. Olen kärsinyt ikäkriisistä suunnilleen 18-vuotiaasta asti, mutta toisaalta en haluaisi olla yhtään nuorempi kuin nyt olen.
  2. Olen seurustellut saman miehen kanssa jo 5 vuotta, seurustelu alkoi Wanhojen jatkoilla.. Olen muuttunut paljon siitä 17-vuotiaasta teinistä, samoin mies. Koen, että me olen todella onnekas, kun olen jo niin nuorena osannut löytää itselleni näin sopivan miehen.
  3. Mieheni on minua alle 12 tuntia nuorempi. Minä synnyin myöhään illalla mies seuraavana aamuna, molemmat samassa sairaalassa.
  4. Olen todella kekseliäs, kun välttelen koulutöiden tekemistä. Nytkin pitäisi oikeasti tehdä oppimispäiväkirjaa ja lukea muutama artikkeli, mutta minä päätin perustaa blogin.
  5. Olen kuitenkin aina pitänyt opiskelusta, ja rakastanut uusien asioiden oppimista. Siksi on vähän omituista miten vaikealta se opiskelun aloittaminen välillä tuntuu...
  6. Haaveilen paljon. Olen aina ollut haaveilija, mutta silloin kun pitäisi oikeasti toteuttaa jotakin niin innostusta ei välttämättä enää riitäkään.
  7. Menin kihloihin jo 1½ vuotta sitten, ja silloin puhuttiin että häät on sitten vuoden päästä. No, eivät ne ole edes kahden vuoden päästä kihloista. Jospa me kuitenkin jo kohta saataisiin jotain päätettyä oikeasti sen asian suhteen..
  8. Olen kuitenkin jo suunnitellut häitä aika pitkälle, esimerkiksi teemojen, puvun, kampauksen ja sormusten osalta.
  9. Käytän ihan liikaa aikaa koneella, vaikka oikeastaan se on minusta aika tylsää. Blogin pitäminen ei kyllä varmaan ainakaan vähennä tätä koneella oloaikaa.
  10. Televisiota sen sijaan katson harvoin, elokuviakaan ei tule katsottua kovin usein. Televisio on yleensä päällä lähinnä seuran vuoksi silloin, kun olen yksin kotona, eikä ole paljon väliä mitä ohjelmaa sieltä silloin tulee.
  11. Pidin itseäni aina ennen kissaihmisenä, rakastin meidän kahta kissaamme enkä juurikaan välittänyt koirista. Kissa-allergian puhkeaminen sai minut kuitenkin muuttamaan mieleni, nyt minulla on kova koirakuume :D
  12. Pelkään käärmeitä kuollakseni, mutta silti meillä on lemmikkinä lisko. Liskothan ei oo ollenkaan sama asia, niillähän on jalat ja kaikkea!?
  13. Syön ihan liikaa karkkia ja muita herkkuja. Lisäksi varsinkin näin talvella tuntuu että on koko ajan nälkä vaikka olisi juuri syönyt. Onneksi en ole kovin herkkä lihomaan...
  14. Olen aina pitänyt käsillä tekemisestä, ja ompelinkin itse vanhojentanssimekkoni ja lakkiaismekkoni. Nykyään olen vaan laiskistunut tässä asiassa, todella harvoin tulee tehtyä mitään..
  15. Itken tosi helposti, jos luen jotain surullista kirjaa tai katson elokuvaa. Esimerkiksi Up-kohti korkeuksia-piirretty oli minusta niin liikuttava että itkin suunnilleen koko ajan.
  16. En saa ikinä luovuttaa verta, koska olen 3-vuotiaana asunut noin puoli vuotta Englannissa. En kyllä muista siitä paljon mitään..
  17. Olen varsin nirso ruuan suhteen. En syö esimerkiksi kalaa tai sieniä ollenkaan, ja inhoan myöskin kinkkua. Tämä on välillä aika ärsyttävää, ravintoloissa on joskus vaikea löytää annosta jossa ei ole mitään inhoamaani ruoka-ainetta.
  18. Olen joissain asioissa toivoton romantikko, rakastan rakkausromaaneja ja romanttisia elokuvia. Toisaalta olen kyllä melko rationaalinen, ja teen päätökset enemmän järjellä kuin tunteella.
  19. Musiikkimakuni on erittäin vaihteleva, en oikeastaan tiedä edes että minkälaisesta musiikista pidän. Välillä kaikki musiikki ärsyttää ja kuulostaa vaan turhalle metelille, mutta toisaalta välillä nautin sen kuuntelemisesta paljonkin.
  20. Pidän muodista, vaatteista ja pukeutumisesta, ja kiinnitänkin näihin asioihin paljon huomiota. Haluan käyttää kotonakin kivoja vaatteita enkä mitään reikäisiä verkkareita. En myöskään kovin usein lähde mihinkään laittautumatta.
  21. Erityisesti laukut ja kengät ovat heikkouteni, kenkiä onkin kerääntynyt aika paljon..
  22. Olen vilukissa, palelen tosi helposti. Siksi ajattelen pukeutumisessa tyylin lisäksi myös lämpöä. Paleleminen on todella inhottavaa.
  23. Olen varsin ujo ja huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Minusta puheenaiheiden keksiminen tuntemattomien kanssa on kamalan vaikeaa, enkä ole kovin hyvä puhumaan henkilökohtaisista asioista edes tuttujen ihmisten kanssa.
  24. Minulla on myös aika huono tasapaino, kompastelen ja liukastelen helposti. Silti käytän korollisia kenkiä lähes aina..
  25. En ole asunut varsinaisesti yksi kuin pari kuukautta opiskelujeni alussa, ennen kuin muutettiin M:n kanssa yhteen. Tosin sen jälkeen M on ollut vuoden armeijassa ja puoli vuotta vaihdossa, joten yksin olemistakin on joutunut harjoittelemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti